• Voor 23.59 uur besteld, morgen in huis
  • Bezorging mogelijk op maandag t/m zaterdag
  • Gratis verzending vanaf € 20,-
  • Gratis retourneren
Thuis Retourzending

Klantenservice

Een oplossing kopen om zelf energie te kunnen genereren is geen dagelijkse bezigheid. Daarover stellen onze klanten ons veel vragen. Om je bij de oriëntatie goed van dienst te zijn, vind je op deze pagina de meest gestelde vragen met de bijbehorende antwoorden. Wellicht staat daar het antwoord al tussen. Staat je vraag er niet bij, dan is onze klantenservice bereikbaar voor advies of om antwoord te geven op je vragen op werkdagen van 8.30 – 17.00 uur. We zijn te bereiken via mail, telefoon, chat en Facebook.

Onze klantenservice staat voor je klaar!

Retourzending

Ben je toch niet helemaal tevreden met je bestelling? Of is het apparaat defect? Dat is vervelend! En dat gaan wij voor je oplossen.

30 dagen de tijd
Heb je je bestelling binnen en kom je tot de conclusie dat je apparaat toch niet helemaal is wat jij ervan had verwacht? Geen probleem. Binnen 30 dagen nadat je het pakketje hebt ontvangen, kun je dit bij ons aangeven. Je ontvangt dan een retourlabel van ons, zodat je je bestelling gratis kunt retourneren. Na je retouraanvraag heb je nog 14 dagen de tijd om het pakketje naar ons terug te sturen. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.

Garantie
Ondanks de hoge kwaliteit van onze artikelen kan het gebeuren dat een apparaat bij levering defect is of na gebruik defect raakt. Je kunt er zeker van zijn dit wij dit voor je gaan oplossen. Ook als het buiten de fabrieksgarantie valt. Op al onze producten heb je een garantie van minimaal 2 jaar. Weet je niet zeker of het probleem aan jouw product onder garantie valt? Neem contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag.

Retour aanmelden
Meldt de retour aan via de link “Retour aanmelden” in Mijn account. Heb je geen account? In de orderbevestiging van je bestelling vind je een link voor het aanmelden van een retour. Of neem van te voren even contact op met onze klantenservice, wanneer er twijfels zijn. Als je een retour hebt aangemeld, neemt onze klantenservice binnen één werkdag contact met je op. Je kunt ons ook, via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post of e-mail), op de hoogte stellen van je beslissing de overeenkomst te herroepen.

Hoe wij het voor je oplossen
Zodra wij je apparaat ontvangen, wordt het in ons magazijn getest. Heb je gekozen voor een vervangend product? Of wil je het aankoopbedrag terugontvangen? Binnen twee tot drie werkdagen wordt je retour verwerkt. Indien er een terugbetaling plaatsvindt, wordt deze binnen 5 werkdagen op je rekening bijgeschreven.

Advies nodig?

Onze klantenservice is bereikbaar van
Ma t/m Vr: 08:30 - 17:00 uur
via telefoon: +32 (0)3 ­808 08 23
Met een medewerker Chatten is mogelijk binnen de openingstijden van de klantenservice.
Via Facebook kan je ons volgen maar je kunt ook een berichtje achterlaten. Onze klantenservice geeft snel antwoord binnen de openingstijden. Stuur je na onze openingstijden een berichtje, dan heb je zeker de volgende (werk)dag een bericht terug.
Natuurlijk kan je ook een E-mail sturen naar
klantenservice@solarpowersupply.be